דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

עלה לאוויר דף הפייסבוק של בית הפלמ"ח

בית הפלמ"ח צועד צעד משמעותי נוסף בעולם הדיגיטלי: בתחילת חודש מרץ עלה לאוויר דף הפייסבוק החדש של המוזיאון ושל עמותת דור הפלמ"ח.

מאחורי ההחלטה להשיק דף ייעודי ברשת הפופולרית עמדו מספר מטרות: ראשית, לחזק את המותג בקרב קהלי היעד השונים, לרבות בקרב הדורות הצעירים יותר. בנוסף, השימוש בפייסבוק מאפשר לבית הפלמ"ח להנגיש את הפעילויות הקיימות והעתידיות: כנסים, אירועים, תערוכות וכיו"ב.

כמו כן, בהיותה הרשת החברתית הפופולרית והנפוצה ביותר בעולם, מאפשרת פייסבוק ליצור שיח הדדי בין המותג – בית הפלמ"ח – לבין החברים בדף. כך, למשל, כבר בפוסטים הראשונים שהועלו ניתן היה לראות תגובות, הארות והצעות מצד גולשים בכלל ומצד דור ההמשך של לוחמי הפלמ"ח בפרט.

הקמת הדף וניהולו הופקדו בידי חברת תבונה מקבוצת SQLINK, המתמחה בבניית אתרים ובניהול מדיות חברתיות. תבונה היא שבנתה את אתר האינטרנט החדש של בית הפלמ"ח, וכעת מצטרף דף הפייסבוק למערך הנכסים הדיגיטליים של בית הפלמ"ח.

שירי ארליך, מנהלת בית הפלמ"ח, אמרה לאחר עליית הדף לאוויר: "מדובר בשלב נוסף בהתפתחות של בית הפלמ"ח. חלק מהיעדים שלנו הם שמירה על קשר הדוק עם הקהילה העוטפת את בית הפלמ"ח ושיתוף הציבור הרחב בנעשה אצלנו – ופייסבוק היא פלטפורמה מצוינת להשגת היעדים הללו. אני מזמינה אתכם לעשות לנו לייק – ומבטיחה לכם שלא יהיה משעמם".

עשו לייק לבית הפלמ"ח: https://www.facebook.com/beithapalmach